måndag 24 januari 2011

Måndag igen!

Ja då var det måndag igen! Helgen har som vanligt bara försvunnit bort!

I Lördags hade JAG egentid som hette duga. Jag åkte hemifrån straxt efter 9 på morgonen, passade på att handla en massa i stan, innan det var dags att träffa "flickorna" hemma hos Maria för en heldags/natts pysselstund. Vi fick en massa saker gjorda, dels lite "jobbrelaterat" med sångkort och så lite vanliga kort också....ja en massa prat med och mat, godis, bullar och annat gott! Var visst inte hemma förrän vid 2.30 snåret! Försökte lägga mig brevid mannen men lyckades inte somna innan Brallisen vaknade till. Gav henne nappen och gick sedan in och la mig i datarummet. Där fick jag sova ostört ända till klockan 8!
Trött som en tok var jag iallafall hela söndagen. Lilleman och jag passade på att baka lite bullar, det var ju tomt i frysen. Tog en liten promenad på eftermiddagen med. Klockan 20.30 låg jag i sängen!!

Idag står det badning på schemat! Vi ska lämna Brallisen hos farmor och farfar så Lilleman och jag får lite mamma-son tid i badet!

Ha det gott/ Åsa

1 kommentar:

  1. Trött ska man VARA när man är ute och "ränner" halva nätterna. Ha det så trevligt i badet med Lilleman idag och hälsa från mormor

    SvaraRadera