tisdag 30 november 2010

Tupperware!

Har precis kommit hem från ett Tupperware party...mycket länge sedan jag var på ett. Köpte mig lite småburkar och en ostkupa som jag tänkte ge maken i julklapp ;-). Fanns ganska mycket fina byttor, men vad ska man använda allt till?
Ja, ja...alltid trevligt att komma bort en sväng och bara vara JAG och god fika som B bjöd på var inte heller fel!

Här hemma sover barnen gott i sina sängar och jag ska nog med krypa ner under täcket. Har haft en "fulltuppdag" idag. Vi var inne i stan precis hela dagen, men fick tag i allt vi behövde och lite till. Nu är iallafall barnens julklappar klara. Vi bestämde oss för att inte köpa så mycket, de kommer att få massor av alla snälla släktingar ändå. Finns så mycket annat att lägga pengar på!

Ha det gott/ Åsa

Denna dumper fick följa med hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar