torsdag 25 november 2010

Babycafé

Morgonen med Lilleman blev inget bra alls...allt gick fel och han tyckte det var dags att stånga en del på skötbordet. Jag känner mig så maktlös när det blir sådär fel och kan inget göra. Samtidigt blir jag arg för att han bråkar och stökar, men jag vet att jag inte borde bli det. Skönt att det åtminstone går över fort och vi blir vänner igen.
Men Lillemans panna var ingen vacker syn när jag hämtade honom från dagis...*suck*...men vad ska jag göra?!

Idag trotsade Brallisen och jag snöovädret och tog oss till Babycafét, alltid lika skoj att träffa andra mammor och bebisar! Väl hemma igen så var det "vardagssysslor" som tog vid, dvs. tvätt, matlagning och dammsugning. Tycker inte att man gör något annat på dagarna.

Igår var det lussebullsbak här hemma iallafall...skönt att ha laddat frysen!

Ha det gott/ Åsa

Gårdagens "skörd"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar