lördag 20 november 2010

Lördag...

Idag har barnen och jag varit på mitt jobb på förmiddagen. Det är tradition där att ha julpyssel med alla barn och deras föräldrar en lördag varje år. Förra året var första gången jag var med och tyckte det var jättemysigt, så därför passade vi på att åka dit så Lilleman fick pyssla lite. Han gjorde tomtar, ljus, korg med popcorn, smällkaramell och givetvis lyckades ha tigga till sig en massa fika, korv och annat gott. En riktigt mysig dag har vi haft.

Ikväll är det årsfest i bygdegår´n och jag hade övertalat maken att vi skulle gå dit, ordnat med barnvakt och allt. MEN...maken ligger hemma sjuk och ynklig! Så jag får gå själv på festen. Lilleman skickar vi till farmor och farfar och maken får ta hand om Brallisen själv. Jag hoppas att jag får skoj iallafall...fast det hade såklart varit roligare om älsklingen kunnat följa med!

Ha det gott/ Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar