fredag 12 november 2010

Frånvarande...

..har jag varit ett bra tag nu. Mest beror det på att barnen och jag var hemma hos mormor och morfar hela förra veckan, då fanns det som inte tid till att blogga. Vi hade en massa skoj inplanerat.
Denna veckan har jag varit så trött så jag har inte orkat blogga något alls. Men nu börjar jag bli människa igen.

Idag ville iallafall Lilleman åka till Öppna Förskolan, så det gjorde vi. Där träffade vi på flera "gamla" bekanta, barnen lekte och busade och mammorna satt och pratade.
När vi åkte hem sa Lilleman: Det var såååå väldigt roligt att leka på öppna förskolan idag när kompis S kom dit!

Nu ska jag ta tag i städningen...förstår inte varför det aldrig blir städat här hemma? Den där INGA måste vara sjuk mest hela tiden!

Ha det gott/ Åsa


Mammas sötnosar!
En alldeles nyfödd Brallis och en stolt Storebror!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar