måndag 7 mars 2011

Ny dag!

Ja inte är det vilken dag som helst heller....Brallisen blir hela 9, ja NIO, månader idag! Vad är det som händer?!?! Hon var ju nyss en liiiiiiiiiten bebis. Nu är hon stora tjejen! Tiden går alldeles för fort.

Vad har hänt sedan sist då....tja...orkar inte gå tillbaka så långt, räcker med helgen.
I fredags var båda barnen hos farmor och farfar hela dagen när jag var och "jobbade". Eller rättare sagt jag var på studiedag med jobbet. Det är ju faktiskt inte långt kvar tills jag börjar jobba. Dagen var både givande och lite tröttsam. Men det är alltid skoj att träffa arbetskamraterna.
Efter det så passade jag på att stämma träff med min bästa Marior. Praktiskt med vänner som heter samma!
Vi gick ut och åt på JAVA (mums) och satt där i fem timmar och pratade en massa. Till slut var det bara vi kvar på restaurangen, då insåg vi att de stängde faktiskt klockan 23! Jag agerade taxi och körde hem de båda tanterna, så jag var inte hemma förrän vid 1-snåret!

Lördagen borde kanske ha tillbringats i sängen, men inte då...Storstädning stod på schemat, fönsterputs och gardinbyte. Och vips så hade hela den dagen gått med.

Igår klev jag inte ur pyjamasen förrän klockan 13 tror jag! Bara slappade. Vi tog en promenad upp till farmor och farfar och fikade lite. Lilleman är så duktig på att gå...han gick hela vägen. Men hem fick han åka "subaru"...det bästa som finns tror jag.

Idag står det som vanligt bad på schemat för Lilleman och mig. Brallisen lämnar vi hos farmor och farfar en stund. Ska passa på att handla lite med, för imorgon är det semelfika med bästa flickorna!

Ha de gott!! / Åsa


Nyfödd Brallis!


9-månaders Brallis!

1 kommentar:

  1. Ja tiden går så fort, lilla Brallisen har blivit 9 månader och vi hinner inte med, jag funderar på om vi skulle ta vårdnaden ett tag så vi får vara med i hennes utveckling men vi ses ju snart igen, vi saknar de båda trollen. Många kramar till Lilleman och Brallisen. Mormor o morfar

    SvaraRadera