onsdag 30 mars 2011

Bästa Mammagänget!

Idag har vi tillbringat förmiddagen hos Bästa C, med Bästa mammorna!
Det är alltid lika mysigt att träffas och prata, leka, fika och äta gott. Idag fick mumsiga muffins och sen blev det baguetter till lunch!
Jag vet inte hur jag ska klara mig sedan när det är dags att börja jobba? Vi måste nog ta kvällsfikor då ;-)

Hämtade Lilleman lite tidigare på dagis idag, för personalen skulle iväg på föreläsning. Väl hemma stannade vi ute och njöt av det fina vädret. Brallisen sussar sött ute i vagnen.

Ikväll blir det Me&I party hos Bästa B! Som även har sytt en underbart söt klänning till Brallisen!


Jättesöt klänning!!

Nu har jag "mutat" Lilleman med Barnkanalen så jag kan tillbringa lite tid här vid datorn.


Brallisen utövar handpåläggning  på söta E!
(bild från förra veckans träff)


Lite gos!
 

Ha det gott!/Åsa

1 kommentar:

  1. Vad månde det bliva av den lilla damen, hon verkar bestämmande och kelig. Vad fin klänningen är, krama om barna från mormor o morfar och vi ses snart

    SvaraRadera