måndag 14 mars 2011

Den ålande masken!

Jag har insett att jag har haft det vääääldigt bra ett tag nu. Brallisen har varit nöjd med att sitta där hon blev satt och leka med det som erbjöds i närheten. Men nu verkar det vara färdigsuttet. Snabb som en vessla...eller en ganska långsam vessla lägger hon sig ner på magen och ålar iväg, helst in till brorsans rum, för där finns ju spännande saker. Eller möjligen till digitalboxen där det finns spännande knappar och annat.
Så nu gäller det att ha lite ordning på saker och ting framförallt att ha koll på alla småsaker eftersom hon även har begåvats med talangen: "allt ska in i munnen"! Sån var INTE Lilleman kan jag säga!


Ha det gott/ Åsa

På rymmen!
Jag lyckades...!

2 kommentarer:

  1. Vänta du bara snart så är hon uppe på benen å springer.....

    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Jag tror att hon letar efter mormor hon ser lite ledsen ut och saknar oss nog. Ja nu blir det att se till att inget ligger o skräpar på golvet.

    SvaraRadera