tisdag 19 oktober 2010

Sjuklingar...

...har vi haft här hemma ett tag. Maken är fortfarande sjuk...och alla vet väl hur sjuka sånna blir!

Men idag var Lilleman såpass frisk att han fick åka till förskolan och Brallisen och jag tog oss iväg på lite babyrytmik på Öppna Förskolan. Alltid lika skoj att komma ut och träffa andra mammor och bebisar!

Har även hunnit med att tvätta ett babyskydd som jag la ut på Blocket igår. Efter bara någon timme ringde det en man och villa köpa det. Ja varsågod sa jag! Vi passade även på att lägga ut makens gamla Toyota och det tog nog bara 30 minuter så var den med såld. Skönt att bli av med lite grejs här hemma.
Inte nog med det så lämnade jag ju in en massa urvuxna kläder till bytardagen i Tuna i lördags. Fick veta igår att jag sålt för drygt 1000:-! Typiskt bra pengar att stoppa i barnklädeskassan :-)

Ikväll blir det "tantgympa" för min del och Lilleman och maken har "grabbkväll med Brallisen" här hemma!

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar