onsdag 13 oktober 2010

Blogga....jag?

Tja...varför inte? Kan andra så borde ju jag med kunna!

Men vad ska jag skriva om då....tja livet i allmänhet och barnen i synnerhet kanske.

Idag är vi iallafall hemma, Brallisen och jag är ju förvisso alltid hemma, men  Lilleman hade feber igår och fick därför stanna hemma från dagis. Tänkte hålla honom hemma imorgon med för att vara på den säkra sidan. Han går ju bara på förskolan tis-tor så då ser jag ingen anledning till att skicka dit honom för en dag när vi ändå är hemma.
Men han talade glatt om för mig imorse att han minsann kände sig "lite friskare" idag! Gullungen. Och visst är han friskare...och med det så är humöret tillbaka med. Inte lätt att vara 3 år alla dagar inte!

Ska försöka ta med mig barnen och åka en sväng till Östhammar för att handla lite...billigt tvättmedel...en orsak för att komma ut lite grann!

Mina gullungar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar