fredag 15 oktober 2010

Gårdagen!

Igår hade vi en riktig slappardag. För det första hade vi sovmorgon ända till 8.15. Vet inte när jag sov så länge sedan. Jag höll Lilleman hemma från dagis idag med, tyckte det kändes meningslöst att lämna honom för en dag för att sedan vara ledig idag igen!
Så han och jag passade på att städa lite. Förstår inte vart allt damm kommer ifrån, men dammigt var det vill jag lova. Lilleman hade en egen trasa och våttorkade med....ja och med våttorka så menar jag verkligen VÅTtorka. Jag fick gå efter och torka upp, men han måste ju få hjälpa till.
På eftermiddagen tog vi med oss Lillemans spargrisar och åkte ner till banken där vi mötte upp pappa och växlade in alla Lillemans småpengar. Det blev en hel del vill jag lova! Det är ju tur att någon i familjen har mycket pengar på sina konton!
Vi passade även på att starta upp sparkonto och fondkonto till Brallisen, vi har inte hunnit med det tidigare! Men nu så är det igång!

Piggelin efter en sovstund!




Mammas städhjälp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar