lördag 7 maj 2011

11 Månader!

Ja...idag är det Brallisen 11- månadersdag! Vad hände? Hon var ju nyss en liiiiiten bebis och nu ska hon snart fylla ETT ÅR?!?! Tiden går så fort och man hinner knappt med att njuta av den här tiden när de är små!

Litet troll får glass av snäll brorsa!



Bara några dagar gammal!


Dagen idag har tillbringats på "kosläpp". Jag och barnen var där tillsammans med Anna och hennes barn. Jätteskoj att se när kossorna skuttar ut som yra höns! ;-)

Annars har tiden gått alldeles för fort sedan sist....Vi har hunnit med en underbar vecka i Wien. Det gick kanon att flyga med barnen och vi gjorde massa roliga saker.

Jag har även hunnit med att börja jobba igen....vilket känns både bra och dåligt. Skönt att vara igång men samtidigt är det svårt att vara ifrån barnen så mycket. Vissa dagar känns det som om jag knappt hinner träffa dem. Men, men....SNART är det semester!

Imorgon ska vi ta oss en tur ner till Stockholm och hälsa på vänner, kanske hinna med lite shopping med ;-)

Ha det gott/ Åsa

1 kommentar:

  1. Oj vilken fin bild jag fick av barnbarna nu att lägga upp som skrivbordsbild på datorn så nu kan jag se dom varje dag på jobbet.
    Världens finaste barnbarn tycker en stolt mormor

    SvaraRadera