torsdag 17 februari 2011

Usel...

...är väl rätt ord just nu :-(

Lilleman och jag har haft en MEGAfajt! Det startade redan när jag kom innanför dörren på förskolan. Tunguträckning, spottning, "uppkäftighet" och klosskastande. När det väl lugnat ner sig så gick något fel när han skulle klä på sig...först var det bara fleece på...sen overall...sen fleece...och mamman tröttnade och klädde på ungen och gick ut till bilen med en toksrikande unge efter sig! Härligt värre.
Väl hemma så fortsatte det i samma banor...sitta kvar i bilen,som jag inte tillåter, så den låstes, sen skulle han inte med in...och inte vara ute...äta...och inte äta....Ja det bara fortsatte och fortsatte....och fortsätter även NU...*suck*.
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra....själv blir jag med som en grinig 3-åring och det är inte bra!!!

Hoppas att det snart går över och vi kan umgås igen!!!! Min lilla Lilleman....!

Ha det gott/ Åsa

1 kommentar:

  1. Du vet nog precis vad du ska göra :) och du gör det hela tiden, välj dina fighter, de går över..... Själv blir jag en trotsig tonåring hur kul tror du de är då......

    Kram Mia

    SvaraRadera